Verzending & retourneren
Verzending
Je bestelling wordt veilig opgestuurd via Bpost of UPS. Hiervoor heb je de keuze uit 2 verschillende leveringsopties:
Thuislevering
Je pakje wordt op het door jou gekozen adres afgeleverd door de koerier. Dit is vaak tijdens de kantooruren. Via een e-mail met tracking informatie word je op de hoogte gehouden van het geschatte uur van levering.
Ophalen bij een UPS afhaalpunt
Geef bij verzendmethode aan dat je je bestelling wilt ophalen in een UPS-punt bij jou in de buurt. Je zal een mail of SMS ontvangen zodra hij beschikbaar is voor afhaling. Het handige is dat dit vaak na de werkuren ophaalbaar is. Zo kies jij wanneer het voor jou past!
Waar is mijn bestelling?
Retourneren
Retour sturen van uw artikel voor herstel
Om uw product als retour te zenden gaat u als volgt te werk:
1. Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] om uw retouraanvraag in te dienen. Voeg een foto toe van de voor- en achterkant van uw iPhone (zonder hoesje) om de goedkeuring te versnellen. Na goedkeuring ontvangt u van ons een gratis retourbon waarmee u het product kan retourneren.
2. Log je iCloud account uit van het toestel en verwijderde toegangscode. Meer info? Klik hier.
3. Retourneer uw iPhone met voldoende beschermingsmateriaal. Opgelet, retourneer enkel uw iPhone. Accessoires zoals een hoesje, simkaart, lader of overige zaken zullen gerecycleerd worden bij ontvangst.
Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de aankoop te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door de door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit heeft.
Bij ontbinding van de overeenkomst is de consument verplicht om de betreffende producten binnen 14 dagen retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag dat de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht.
Om gebruik te kunnen maken van het herroepingsrecht, dien je ons hier alvorens van op de hoogte te stellen. Hiermee ga je een overeenkomst met ons aan tot het herroepen / retourneren van één of meerdere producten.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Wij ontvangen de producten, inclusief verpakking, graag in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retour. Voldoet je retour niet aan onze eisen, dan zullen wij deze aan je terug sturen.
Klachtenregeling
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.