Garantie & reparatie
Garantie
Ook na uw aankoop zorgen wij dat u een optimale service en dienstverlening krijgt!
Al onze toestellen komen standaard met 24 maanden garantie, waarvan 12 maanden garantie op de batterij van het toestel. Je kan er ook voor kiezen om een verlengde garantie van 3 jaar aan te kopen bij het afrekenen.
Ook maken we komaf met de standaard 5 à 8 weken reparatietijd waar grote electronica ketens je zonder schroom op laten wachten. Door onze jarenlange ervaring en eigen reparatiedienst kan 95% van alle defecten binnen 72 uur hersteld worden. Als extra dienstverlening kan je ook fysiek terecht in ons servicepunt te Zaventem voor een herstelling aan je telefoon.
Onze garantie dekt alle technische mankementen, zoals problemen met de camera, de speakers, de microfoon, knopjes etc.
Onze garantie komt te vervallen als de telefoon beschadigd is geraakt door onjuist gebruik. Denk hierbij aan schade zoals:
- Gebarsten glazen en technische onderdelen
- Waterschade
- Defecten voortkomend uit schokken/valschade.
- Speaker, microfoon of laadconnector die door stof/vuil niet correct functioneert.
Let op: Wanneer je je toestel naar ons retour stuurt of binnenbrengt ter reparatie en het defect valt buiten de garantievoorwaarden zullen er €39,95 onderzoeks- en retourkosten worden aangerekend alvoor we het toestel kunnen retourneren.
Voor een gedetailleerde beschrijving van onze garantievoorwaarden, lees even onze algemene voorwaarden.
Retour sturen van uw artikel voor herstel
Om uw product als retour te zenden gaat u als volgt te werk:
1. Meld je retour aan.
2. Vul het retourformulier in en voeg deze toe in de doos van je retour.
3. Log je iCloud account uit van het toestel en verwijder alle data. Meer info? Klik hier.
4. Retourneer uw iPhone met voldoende beschermingsmateriaal. Opgelet, retourneer enkel uw iPhone. Accessoires zoals een hoesje, simkaart, lader of overige zaken zullen gerecycleerd worden bij ontvangst.
Retouradres voor herstellingen:
Reswipe BV
Leuvensesteenweg 613
1930 Zaventem
België