Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Garantie & reparatie

    Garantie


    Ook na uw aankoop zorgen wij dat u een optimale service en dienstverlening krijgt!

    Al onze toestellen komen standaard met 24 maanden garantie, waarvan 12 maanden garantie op de batterij van het toestel. Je kan er ook voor kiezen om een verlengde garantie van 3 jaar aan te kopen bij het afrekenen.

    Ook maken we komaf met de standaard 5 à 8 weken reparatietijd waar grote electronica ketens je zonder schroom op laten wachten. Door onze jarenlange ervaring en eigen reparatiedienst kan 95% van alle defecten binnen 72 uur hersteld worden. Als extra dienstverlening kan je ook fysiek terecht in ons servicepunt te Zaventem voor een herstelling aan je telefoon.

    Onze garantie dekt alle technische mankementen, zoals problemen met de camera, de speakers, de microfoon, knopjes etc.

    Onze garantie komt te vervallen als de telefoon beschadigd is geraakt door onjuist gebruik. Denk hierbij aan schade zoals: 

    • Gebarsten glazen en technische onderdelen
    • Waterschade
    • Defecten voortkomend uit schokken/valschade.

    oor een gedetailleerde beschrijving van onze garantievoorwaarden, lees even onze algemene voorwaarden.

     

    Retour sturen van uw artikel



    1. U logt in met uw account op onze website.
    2. Bij het tekstvak recente orders klikt u rechts op: bekijken.
    3. Hier klikt u op 'artikelen retourneren'.
    4. U kan nu kiezen uit de verschillende retour redenen en acties , een kleine verduidelijking van het  probleem helpt ons u zo doelgericht mogelijk te kunnen helpen.
    5. Uw retour is nu succesvol aangemeld. 

    Om uw bestelling als retour te zenden gaat u best als volgt te werk:
    • Log uw toestel uit van uw iCloud account en verwijder uw 4 cijferige passcode! 
    • Download ons retourformulier.
    • Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt om beschadiging te vermijden. 
    • Maak een backup van uw belangrijke gegevens zoals fotos en video in iTunes. Wij kunnen niet garanderen dat deze behouden zullen worden na de reparatie.
    • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

    Adres voor herstelling:
    Reswipe
    Leuvensesteenweg 613
    1930 Zaventem
    België

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking