Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Garantie & reparatie

    Garantie


    Ook na uw aankoop zorgen wij dat u de beste service en dienstverlening krijgt!

    Voor refurbished en gebruikte toestellen geldt algemeen een garantieperiode van 2 jaar*. 
    De garantievoorwaarden zijn gelijk aan de door Apple gestelde voorwaarden. Zaken zoals val-, stoof-, druk- en/of vloeistofschade zijn uitgesloten.


    Mocht je binnen de 14 dagen na ontvangst toch een defect ondervinden aan je iPhone bieden wij je steeds een gratis heen en retour aan. Zo kan uw toestel meteen kosteloos worden omgeruild voor een nieuw toestel. 

     

    Retour sturen van uw artikel



    1. U logt in met uw account op onze website.
    2. Bij het tekstvak recente orders klikt u rechts op: bekijken.
    3. Hier klikt u op 'artikelen retourneren'.
    4. U kan nu kiezen uit de verschillende retour redenen en acties , een kleine verduidelijking van het  probleem helpt ons u zo doelgericht mogelijk te kunnen helpen.
    5. Uw retour is nu succesvol aangemeld. 

    Om uw bestelling als retour te zenden gaat u best als volgt te werk:
    • Log uw toestel uit van uw iCloud account en verwijder uw 4 cijferige passcode! 
    • Download ons retourformulier.
    • Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt om beschadiging te vermijden. 
    • Maak een backup van uw belangrijke gegevens zoals fotos en video in iTunes. Wij kunnen niet garanderen dat deze behouden zullen worden na de reparatie.
    • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

     

    Garantievoorwaarden:


    Wat valt onder de garantie?

    Elke iPhone van Reswipe valt volgens de wettelijke garantie onder een garantieperiode van 2 jaar. Indien
    het toestel op de juiste manier is gebruikt heb je recht op een gratis reparatie.
    • Microfoon / Luidsprekers
    • Wifi en problemen met netwerkverbinding
    • Touchscreen ( wanneer deze gedeeltelijk of helemaal niet meer functioneert)
    • Functionaliteit van de knoppen, met uitzondering van de de touch-ID.
    • Trilmodule
    • Batterij/accu* (niet opstarten/warm worden)Alle Batterijen van Reswipe hebben een minimale capaciteit van 85%. Indien u ondervindt dat de
      batterij naar verloop van tijd 'snel' leegloopt, dan wordt deze gratis vervangen indien deze binnen
      de garantietermijn is teruggelopen naar minder dan 70% van de originele laadcapaciteit. Mocht dit
      niet het geval zijn, maar wilt u alsnog de batterij vervangen hebben is dit uiteraard ook mogelijk
      tegen vervoeding. De prijzen vind je hier: https://www.reswipe.be/service/herstellingen/

    Wat valt buiten de garantie?

    • Elke fysieke schade aan het product: scherm; camera, glas
    • Schade door water of oxidatie
    • Speaker of laadconnector die door stof/vuil niet correct functioneert.
    • Gebroken cameralens
    • Touch ID & Face ID functionaliteit.
    • Er wordt geen garantie gegeven op de waterdichtheid van de toestellen.
    • Defecten aan het moederbord veroorzaakt door gebruik van niet gecertificeerde kabels.
    •  

    Let op: Wanneer je je toestel naar ons retour stuurt ter reparatie en het defect valt buiten de
    garantievoorwaarden zullen er €29,95 onderzoeks- en retourkosten worden aangerekend alvoor we
    het toestel kunnen retourneren.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking